iş planı örneği iş planı örnekleri,iş planı örnekleri iş planı örneği,iş planı örnekleri,

23 Mart 2013 Cumartesi

oto alım satım kosgeb iş planı örneği iş planı örnekleri kosgeb oto alım satım iş planı örnekleri


BRÜKSEL UZMANLARI DANIŞMANLIK GÜVENCESİ İLE ;









 

Girişimci

oto  alım  satım iş planı örneği,oto alım  satım  iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb  girişimci iş planı örneklerinden  oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat edilmedir ?
(Bu kısımda kendinizi/ortaklarınızı kısaca tanıtınız)

İşletmenin Faaliyet Konusuoto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat


(Bu kısımda kurduğunuz işi kısaca anlatınız)oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat

İş Kurma Süreci


(Bu kısımda işinizi kurarken attığınız adımları kısaca anlatınız)

BÖLÜM 2: GİRİŞİMCİNİN / ORTAKLARIN VE İŞLETMENİN ÖZELLİKLERİ

oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat
Girişimci ve İşletme Ortaklarının Kişisel Bilgileri

(Bu tablo girişimci ve her  bir ortak için ayrı ayrı doldurulacaktır.)
oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat

Girişimci ve İşletme Ortaklarına İlişkin Bilgi Tablosu


İş Fikri ve Seçme Nedeni


İşletmenin Hukuki Statüsü ve Seçim Nedeni

oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat

İşletmenin Misyonu


İşletmenin Vizyonu


Kısa Vadeli Hedeflerioto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat


Orta ve Uzun Vadeli Hedefleri


Orta vadede:
oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat
Uzun vadede:

BÖLÜM 3: PAZAR BİLGİLERİ VE PAZARLAMA PLANI


Pazarın Büyüklüğü, Hedeflenen Pazar Payı


Pazar Profili


Rakip Analizi

oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat

Pazarlama/Satış Hedefleri


Sektörel Gelişmeler, Fırsat ve Tehditlere İlişkin Değerlendirmeler


Beklenmedik Durumlara İlişkin Öngörüler


SWOT Analiz                             

Ürün/Hizmet Tanımı


Ürün/Hizmet Fiyatının Nasıl Oluşturulduğu


Yer Seçimi


Müşteriye Ulaşım Kanalları


Ürün/Hizmet Tanıtım Planı


BÖLÜM 4: ÜRETİM PLANI


NACE Kodu: (NACE Kodları www.kosgeb.gov.tr’den temin edilerek yazılmalıdır.)


Üretim/Hizmet Sunum Sürecinin Aşamaları


İş Akış Şemasıoto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat


Hukuki Gereksinimler


(Ruhsat, izin vs.)

BÖLÜM 5: YÖNETİM PLANI


Organizasyon Şeması


Görev ve Sorumluluklar oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat


Görev Tanımlarına Göre Alınacak Personel Nitelikleri


(Mesleki yeterlilik belgesi sahipleri varsa belirtilecektir.)

BÖLÜM 6: FİNANSAL PLAN


Başlangıç Maliyetleri ve Diğer Başlangıç Giderleri

oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat

İşletme Giderleri


Nakit Projeksiyonları

oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat

Üretim/Satış Hedefleri


Kâra Geçiş Noktası

Özkaynak ve/veya Diğer Kaynaklardan Sağlanacak Finansmanoto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat


BÖLÜM 7: KOSGEB’DEN TALEP EDİLEN DESTEKLER

oto alım satım iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlama,destek alan oto alım satım iş planı örnekleri,kosgeb girişimci iş planı örneklerinden oto alım satım konulu iş planı örneği,oto alım satım iş planı hazırlarken nelere dikkat

SABİT YATIRIM DESTEĞİ (Geri Ödemeli Destek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder